Livstecken

0kommentarer

I'm alive!

Har varit på kalas hela eftermiddagen. Födelsedagsbarnet tyckte att jag kunde stanna ett tag till, men jag tog chansen att åka när bilen gick mot stan. Har suttit och skypat lite med Stina, fick se lille pirayan, Gibson. Vilken söt liten skrutt, ooom jag blev sugen på en egen liten skrutt...

Yesterdays events: en tripp på stan, sen blev det att kolla på OS på kvällen. En lugn dag kan man säga. Köpte lite på stan, men endast det nödvändigaste. Två teer, hårklämmor och ett par svarta jeans från h&m för endast 99 kr. Dom har funnits på marknaden förut, men inte i min strl och dom säljer som smör i solsken, så jag var bara tvungen att köpa dom nu när dom fanns i rätt strl. Ja, så det blev en billig dag på stan.

Nu ska jag värma på gårdagens middag. Sen blir det tv-lördag: film och sista OS-simningen för den här gången, kom igen Thessan! 

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej