mååååla måååla målaa!

0kommentarer

Morsning korsning!

Idag har jag hållt på med mitt vitrinskåp. Helvete vilken tid det tar! Hur många sidor har ett vitrinskåp egentligen? Tusen?? - verkar så. Har varit och köpt lite mer målarfärg och en roller så att det blir jämna ytor och inga penseldrag. Nu tar jag paus en stund.

Ska cykla till Jens. Han bjuder på middag ikväll. Vilken himlarns tur jag har :) Ooh, förresten, halsen är bättre nu. Hoppas det håller i sej (pepparpeppar). Men blir nog ändå ingen träning imorgon. Ska få färdigt skåpet och sitta och plugga.

Önskar jag kunde se ut såhär just nu....


Istället ser jag ut såhär. Ser ut som att jag har gått lös med ögonskuggan ordentligt. Faktum är att jag försökte sminka över det, men det slutade med att det såg bara ännu värre ut. Får leva med det här ett tag till.


Puss på er!
 

Kommentera

Publiceras ej