Morgonpigg och rask.

0kommentarer

Hah! Kan jag ju intala mej själv. Alla som känner mej vet att jag är allt annat än morgonpigg, men det funkar ganska bra att kliva upp på morgonen nuför tiden. (Jag vet aldrig hur man ska skriva nuförtiden, är det nu för tiden? är det nuförtiden? eller är det nuför tiden? Blir olika varje gång jag skriver det)

Nu ska jag cykla iväg på min fina cykel. 20 min tar det till jobbet och det är uppför hela vägen typ, så jag hinner verkligen vakna innan jag är där. Och sen tar jag en kopp kaffe när jag anländer till jobbet. Bra morgonrutin tycker jag.

Slutar kl 13, då blir det mest sannolikt ännu mer gym-träning. Har även packat ner baddräkt, så vi får se om jag vågar mej ner i vattnet trots läkarens rekomendation (efter operationen). Och kl 16 sitter jag bänkad framför teven. Ska se handbollsfinalen med Lenita. Kommer bli så sjukt kul. Älskar när ett sverige-lag är i final, det blir sådan stämning och va nervös man kan bli, så spännande att naglarna ryker all världens väg. 

Ja, nu ska jag bege mej så jag inte blir sen.

Bara en "reason to be fit" först, bara för att den passar sååå himla bra in på mej :)



Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej