Nytt

0kommentarer

Å va jag älskar alla mina kläder som jag hämtade ut idag. Blev dock bara tre klädersplagg, men alla var 100 poängare! Försökte ta kort på hur dom ser ut, men är svårt med systemkamera och när man är själv. Nåja, det får duga.

  
Älskar klänningen. Älskar ryggen!! Dock är det svårt att ha BH, så jag kör utan men det funkar ju det också.

 
Linne och tunika. Tuff VS stilig. Japp, båda funkar.

Finns inte ord för hur mycket jag älskar att shoppa. Skor, kläder, handväskor, smink... listan kan göras lång. Dock har jag svårt för att hitta skor som passar bra, pga protesen, men det ser jag som en välsignelse för annars skulle alla mina pengar gå åt till att köpa skor. 

Nu har jag varit på stan och fikat en stund. Ska strax möta upp Madde, we have some catching up to do! Sen blir det film i stan ikväll, jag hoppas till gudarna att jag inte somnar för jag är trött! Men jag ska grunda med lite mat så kanske energin håller hela kvällen.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej