Projekt "måla om vitrinskåp".

0kommentarer

Jag börjar sakta men säkert. Har slipat hyllplanen och målat dom vita. Det innebär att jag har gjort ungefär en tiondel av allt jobb som är på vitrinskåpet. Men det är ganska kul, jag älskar att måla, dock hatar jag att slipa. Så därav Ganska kul :P 

Idag har jag haft storfrämmen. Lenita och Mattias var här och käkade lunch, Lenita påstod att det var första gången jag åt hemma hos henne, (är jag så dålig på att bjuda hem folk på mat? Skämmes). Sen kom Rickard förbi och visade upp sin nya bil, jag bjöd på kaffe och lite kakor, sen berättade han om sin semester. Trevligt att träffa den brodern igen, var länge sen!

Jag har ont i halsen, typiskt! Jag vill inte bli sjuk, fast det vill man väl iofs aldrig, men det känns extra tråkigt nu när jag har kommit igång bra med träningen. Nu måste jag hålla mej ifrån IKSU några dagar, skit också! Får ägna mer tid till att plugga då, så det kanske är bra. 


Såhär ser skåpet ut nu...


Och något i den här stilen kommer det se ut när det är färdigt. Ska tapetsera inuti skåpet, kommer bli skit snyggt, tror jag.

Puss på er!


Kommentera

Publiceras ej