plugg plugg å åter plugg

0kommentarer

Börjar bli less på det här. Känns som att jag pluggar hela tiden men ingenting fastnar. Jag har fel pluggteknik, det är ett som är säkert. Men jag biter ihop och fortsätter, måste trots allt klara det här.

I helgen har jag varit i stugan, därav dålig uppdatering. Är så jäkla dålig mottagning på 3G nätet där ute. Jag har iaf haft det jättekul med äldsta brorsan. Vi har fiskat en massa. Trevligt. Det var dock hemskt dålig med fisk i det stora blå, för inga fina fiskar ville nappa på våran krok, ´bara dom fula fiskarna (till min besvikelse). På 4 kast fick jag 4 gäddor! Jag hatar gäddor! Vill ha borrar, som är goda och äta och framför allt lätta att dra upp. En 3,5 kilos gädda är tuuung att dra upp för lilla Zandry. Jaja, vi fick iaf 14 aborrar och 3 sikar. Så lite mat i frysen blev det iaf.

Nu ska jag återgå till människokroppen.


No matter how i try to conceal,
I have a big fucking stone in my chest,
A rift in my heart that i can't seal.
Time passes by, but this is the type of wound, that will never heal.
never heal. 
 

Ögat läker, sakta.... (texten ovan har inget med ögat att göra) :P
 
Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej