Pluggställningar

0kommentarer

När man sitter och pluggar under en längre period så får man lätt ont i kroppen, framför allt i ryggen, har jag märkt. Därför var jag tvungen att byta ställning, så nu ligger jag på mitt icke-dammsugade golv och läser gamla tentor. Kan ha hjälp av att det kommer liknande frågor, hoppas.

Ikväll blir det simning. Planen är att jag ska köra stenhårt, så jag är supertrött ikväll när det är läggdags, så att jag somnar innan huvudet hinner landa på kudden. På så sätt slipper jag ligga och vara nervös och tänka att jag inte pluggat tillräckligt och diverse tankar som kan komma upp inför en tenta. För på torsdag går nämligen första tentan av stapeln, läkemedelsberäkning. Den är lätt, så det kommer gå vägen! Efter den blir det ytterligare lite plugg till anatomin, som är på fredag. Direkt efter den är det en annan tenta, en cambrotenta... Seeeen är det helg! Å vad jag kommer känna att jag förtjänar den kommande helgen! Längtar så jag blir tokig.

Men nu, återgå till gamla tentor.






Puss på er!

 

 

Kommentera

Publiceras ej