Trött tjej

1kommentarer

Orkar inte röra en fena just nu. Klockan är knappt halv tio och jag funderar redan på att gå och lägga mej. Körde bodypump för första gången sen juni typ, det var Jobbigt! Jag svettades till och med, och ni ska veta att jag svettas nästan aldrig (fast jag kör hårt). Imorgon blir det lite lugnare träning, pilates står på schemat också börjar simträningen för säsongen, så jag ska hoppa i och simma några längder.

Jaha, what to do now? Skulle kunna gå och lägga mej, men det finns risk att det blir många vridningar och vändningar innan jag lyckas somna. Så jag får fördriva tiden framför teven en stund till. Tråååk. Tråååååk. Tråååååååk! Jag har tråkigt!

Menlöst inlägg ikväll... Har inge roligare att skriva om faktiskt.

Puss på er!

1 kommentarer

Stina

21 Aug 2012 22:25

Varför ringde vi inte varandra?:p

Svar: Ja, det borde vi förstås ha gjort... :P
Zandra

Kommentera

Publiceras ej