Dags att uppdatera kanske?

0kommentarer

Var ett tag sedan nu... men jag hoppas ni har fått många goda skratt av tv-hallåaren som säger massuppfittningar istället för missuppfattningar (sjukt roligt), medans jag har slitit mitt hår över allt pluggande.

Nu har jag i alla fall gjort mitt, jag har pluggat BRA! Sedär, det finns hopp om mej trots allt. Har suttit i två veckors tid från kl 9 till 16/17/18-tiden (lite olika beroende på träningstider). Jag tycker jag har varit duktig, vet inte om jag klarar tenta för den sakens skull, men jag kan i alla fall säga att jag är förberedd, vilket jag typ aldrig har varit förut. 

Tentan är i morgon kl 9-14, så nu tänker jag faktiskt inte plugga nå mer. Ikväll har jag tänkt att pyssla lite med julpyntning och lyssna på julmusik. Sen bara ladda inför morgondagen och gå å sova tidigt.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej