Dan före dan före dopparedan

0kommentarer

Igår jobbade jag och skulle ha en inskolning i slutet på passet, men saker och ting drog ut på tiden igår, så jag hann inte med inskolningen och fick därför göra den idag istället. Så min tänkta sovmorgon blev förstörd av att jag var tvungen att ta bussen till x strax innan 8. Nåja, men då fick jag lite OB-tid istället, så ingen riktig skada skedd. Hade bara varit skönt å göra bort det igår.
 
Inser att det var länge sen jag skrev, men det jag hade å skriva om kunde liksom inte leva upp till den där tårdrypande historian som jag publicerade den 18dec. Fast inget kommer nog någonsin att leva upp till den historian. Nog talat om det.
 
Till rubriken; två dagar kvar till jul alltså. För Lindgrens börjar julen redan idag, vi ska nämligen till farsgubben och fira lilla julafton med lite julmat och julklappsöppning. Men innan dess har jag mycket att stå i, måste röja upp här hemma, slå in klappar, packa kläder, diska, fixa mej. Kan jag hinna det på 3 timmar? - Ja, lätt! Det är inte för inte som jag kallas Blixten ;)

Kanske återkommer senare under dagar med någon fin bild.
 
Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej