Förberedelser inför nyår

1kommentarer

I väntan på Stina och Emil som ska komma och hämta upp mej, så passar jag på att skriva lite. Ska strax möte upp "örebro-gänget", som jag kallar dom, på maxi. Där ska vi handla inför nyårsfirandet och sedan styr vi kosan mot Kvillskär. Det finns typ inget internet där ute, så förvänta er ingen regelbunden uppdatering dagarna framöver.

Idag har jag bestämt mej för att behålla mina dyrgripar till skor, jag känner att jag verkligen behöver dom. Jag hoppas bara att dom är tillräckligt varma. När det gäller vinterskor så borde man få gå in i ett kylrum för att prova hur dom håller kylan, visst hade det varit bra. För när jag väl har gått ut och provat dom, så får jag ju inte lämna tillbaka dom. Något skoaffärerna borde satsa på!


Här är dom omtalade... Stilrena, goretex, förhoppningsvis varma och ska hålla i många säsonger. Hittills ett väldigt bra köp.


Zandry idag. Mysstickad tröja och leggins.


En fläta ;) Har offantligt skitigt hår, men jag hoppas det ska döljas med min fina fläta :)

Om jag inte skrivit något mer innan den 31, så vill jag önska er alla ett gott nytt år, så ses vi 2013.

Puss på er!

 

1 kommentarer

Emy

01 Jan 2013 21:49

Taaaack Zandra för ännu ett fantastiskt nyår!!:)
Du gör rätt i att behålla skorna, schnyggt!!:)

Svar: Tack själv Eemy! <3
Zandra

Kommentera

Publiceras ej