Härliga härliga sovmorgon.

0kommentarer

Jag vaknade av mej själv imorse kl 7.15, alldeles perfekt till julkalendern. Såg avsnitten, sen somnade jag om igen. Vaknade igen kl 9 och har legat i sängen sen dess. Nu är tentaplugget över och jag njuter av min sovmorgon.

Tentan igår gick bra, tror jag i alla fall. Jag skrev på alla frågor och visste dom flesta svaren, nu återstår det bara att se om jag har fått med det mest releventa eller om dom tycker att jag har tagit med basic-saker. Tenta-resultatet borde vi få just innan jullovet, så antingen blir det en trevlig julklapp eller en "här Zandra, plugga mer"-julklapp.

Igår fick jag äntligen tid att julpynta, men jag var sjukt oinspirerad, var nära på att sluta bort det innan jag ens hade börjat. Men så tänkte jag: man vill ju ha julfint... så jag pyntade litegrann iaf.


Röda julgardiner, adventsljusstake, lite glitter, det fick räcka så.


Åsså min fina shabby-chic hörna. Är riktigt nöjd med den. Snart får jag tända andra ljuset :)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej