Hejhopp

1kommentarer

Zandry är precis hemkommen från julbord på droskan, det var goa grejer ska ni veta. Jag är MÄTT! Amitionen varatt åka och träna efter, men jag har paltkoma å det grövsta, så det blir inge av. Tomorrow bättre!

Mina tankar går nu till Jullanbrullan som har legat på operationsbordet idag. Har ännu inte fått någon rapport om hur det har gått, men hon tryckte upptaget när jag ringde så det måste ju tyda på att hon lever iaf. 
 
Tänkte inte skriva något mer nu, för jag har helt enkelt inget mer att skriva om.
 
 På tal om ingenting... Kommer ni ihåg i somras när jag såg ut såhär? Jag tyckte jag såg rätt fräsig ut ;) Skulle utan tvekan slå skallen i fotpallen igen för att få en sån fär tuff blåtira ;) 

Puss på er!
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

18 Dec 2012 00:44

Så får du inte säga..

Kommentera

Publiceras ej