olikasaker

0kommentarer

Skulle ha jobbat till 13 idag, men bytte pass med en kollega, så det blev till 16 istället. Klirr i kassan! Så nu är jag äntligen hemma och ska röja lite innan jag får gäster. Ikväll ska det nämligen byggas pepparkakshus och dricka Blossa. Återkommer senare med resultatet, om det nu blir ngt pepparkakshus för det är nämligen första gången jag bygger ett själv. Spännande.

Jobbhelgen är nu slut och den har varit tuff. Om jag ska vara ärlig så känner jag mej lite värdelös för tillfället, allt som kunde gå fel under arbetstiden, gjorde det också. BÅDA DAGARNA! Inget flyt alls, är nästan rädd att jag får sparken. Hemska värd. Men jag gör såklart en höna av en fjäder, men jag kommer ändå ringa till min samordnare imorgon och förklara mej. Kanske kan hon få mej att känna mej bättre till mods. Ledsen att jag talar i gåtor (det gillas av ingen!) men det blir lätt så när man har tysnadsplikt. Men det ena innfattade en fastkörning iaf och det andra var att jag rök i hop med en brukare, så mycket kan jag i alla fall säga.

Men nu lägger jag det bakom mej och ser framemot en glögg- och pepparkakshuskväll med brudarna!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej