Shoppashoppa

0kommentarer

Hemkommen från en dag på stan. Blev inte mycket handlat på rean, men jag är ingen rea-shoppare. Jag köper det jag vill ha, inte det som är billigt!

Hittade ett par vinter-stövlar som jag hoppas ska passa perfekt. Fick med mej ett par pyjamasbyxor (bytte dom jag fick i julklapp av Rickard för dom var för småa). En blå kavaj, som jag länge har velat ha men den har varit för dyr, nu var den nersatt från 400 kr till 129, vadå fynd?! Sen blev det nyårskläder, nagelolja, dricka från systemet.... jaa, that's it. Men det gick mycket pengar, opps! ;)

Nu ska jag slänga ihop en tonfisksallad, mums vad gott. Sen blir det film; baytown outlaws, en film som Reely rekomenderade och till min stora förtjusning så var snygga Paul Wesley med i den, ni vet Salvatore brodern Stefan i Vampire diaries. Så om det är en dålig film så har jag i alla fall lite eyecandy att titta på.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej