Skoterkläder

1kommentarer

Hejhopp och godmorgon och välkommen till en ny strålande dag. Idag är det soooool igen i umeå, i'm so happy ;)


För ett tag sedan var det på tapeten att jag skulle sälja min skoter, men nu börjar Rickard och Daniel bli råpeppade på skoter, så jag behåller den nog ett tag till. Drömmen är att uppgradera min skoter lite, vill ha en MXZ 550 och dom är tusiken inte så dyra ändå, men jag kör med min formula ett år till sen får farbror Janne hjälpa mej att köpa en ny :)

Men nu till rubriken. Eftersom att jag har bestämt mej för att fortsätta med skoterintresset så vill jag ha en riktig skoterdress. Jag har jobbat bra i december så jag tänkte ge en julklapp till mej själv och köpa ett ställ. Har kollat på Scott, Halvarsson och HMK. Det är mycket rea nu, så jag borde passa på, men det får vänta tills jag får januari-lönen. 


Den skoter jag vill ha.


Den skotern jag har. Den är också fin faktiskt, se bara hur den bänker i solljuset ;)

Puss på er!

1 kommentarer

Jens

28 Dec 2012 15:17

Jag vill också ha, vart tittar man?

Svar: Skoter eller kläder? Skoter hittar du med all säkerhet på blocket ;) Kläder så hittade jag den här sidan: http://www.stenmarksmaskin.se som jag tyckte var ganska bra. Mycket rea nu!
Zandra

Kommentera

Publiceras ej