Tenta och stadsbesök.

0kommentarer

Zandry har skrivit tenta idag. Läkemedelsberäkning. Jag tror att det gick bra, det kändes så iaf. Dubbelräknade alla uppgifter när jag var färdig, så det är då åtminstone inga slarvfel. Efter det mötte jag upp mamsen på stan.

Dunjacka inhandlades, en viiit :) Jättefin. Men jag ska tala om för er att jag hade problem att välja. Har länge velat ha en peak-jacka, nu var den nedsatt 1500 kr så det verkade som ett bra tillfälle att slå till. Men jag hatar passformen på dom där jackorna, visst dom är sjuuukt varma, men man ser ju ut som en michelin-gubbe i dom. Det trivs jag inte i. Så det blev en med lite mindre dun, men jag kommer slippa frysa ändå, för jag kör på lager-på-lager.


Kanske slänger upp en bild på jackan sen, men ha inte så höga förväntningar på det ;)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej