Zandry har pengar

1kommentarer

Äntligen har det klirrat till på kontot och det firas självklart med att beställa från Nelly. HAH! Alltså jag har problem, jag inser det. Jag är nästintill beroende av internetshopping. "Hej, jag heter Zandra och jag är en shopaholic". Men den här gången shoppade jag faktiskt bara på rean 50-70% på allt, så jag tjänar pengar på det här! 

Jag har haft finbesök efter jobbet. Systrarna Svanholm kom förbi på en kopp te. Väldans trevligt. Jag och Stina hade tänkt fundera ut lite kring det praktiska på nyår, men vi blev så uppslukade i en massa annat snack om jul, minnen och släktskvaller, så det glömdes bort. Det blir lätt så när jag inte träffar Lisa så ofta.

I morgon fortsätter jag i shopaholicens anda, ska nämligen på stan och fixa nyårs outfiten. Sen behöver jag inhandla lite skönhets-tjaffs också. Det ska faktiskt bli roligt att gå på stan imorgon, jag har trots allt inte handlat något till mej själv sen... dunjackan, ja, men den räknas inte (för den betala mamma). Men innan shoppingen inleds imorgon så ska jag ta mej en lång och skön sovmorgon.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

27 Dec 2012 23:32

Åhå! Jag är också i Nellysvängen :-) Tänkte få låna din dator imorgon innan eller efter stadsbesök och göra mina ärenden ☺

Kommentera

Publiceras ej