Besök hos frissan

0kommentarer

Inte så het bild men jag hade inget tålamod. Det var 5 månader sen sist jag gjorde något med mitt hår... Såhär blev det efter klipp och färg hos Lenitas kompis Sandra. Jag är rånöjd, kul förändring och att jag äntligen fick bli blond på riktigt.


Tydligen så går det inte att kommentera min blogg, I wonder why?! Provar nu att skriva via internet istället för blogg-appen, så får vi se om det funkar.

Stina kommenterade mitt förra inlägg via telefon. Hon undrade varför jag inte kunde börja med träningen på en gång.. Ja, det är en bra fråga. Jag tycker att det är mycket lättare att börja en ny vana på måndag, eller första dagen på månaden (vilket är idag, så jag skulle ju absolut kunna börja idag men jag vill inte)
Men nog tjatat om träning. Jag åt på subway igår och köpte en fantastisk subway-cookie, visst är dom gudomligt goda? Jag tycker det. Så det slog mej att man skulle prova baka sånna hemma, så jag googlade fram ett recept som jag ska prova imorgon. Mumsfillibabba! Återkommer imorgon med resultat.
Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej