Done!

1kommentarer

Äntligen färdig med hemtentan. Fyfan vad det tog på krafterna att skriva den. Frågeställningarna var rå knepiga och alla verkade ha tolkat olika. Pust, suck och stööön! Men nu är det klart, blev egentligen klar igår kväll, men skickade in idag. Tack till Annie-Bannie som korrekturläste och tack till Schtina som hjälpte mej med referenserna. Hoppas nu bara att det räcker till ett godkänt!

Idag har jag sökt sommarjobb. Helst av allt vill jag åka till Norge och jobba, men om det inte blir av så har jag sökt till kvinnokliniken, dvs. förlossningen, BB och gyn. Räknas mödravården också in där, tro? När jag ringde till personalansvarig på kvinnokliniken så sa hon att jag var i senaste laget, ansökningarna ska vara inne i morgon!! Shiiiiit, vilken tur att jag tog tag i det just idag! När jag ändå höll på sökte jag till medicin, akuten och barn också. Har hört av mej till Arbetsförmedlingen också, min kontakt som jag har där är skit bra och jag tror hon kan hjälpa mej med jobb i Norge.

Ikväll blir det lugna gatan, tänkte poppa popcorn och se film i min ensamhet, ladda inför helgen ;)


Puss på er!

1 kommentarer

Annie

23 Feb 2012 23:20

Det var så lite så :-) Bara glad att kunna hjälpa till! Kram!

Kommentera

Publiceras ej