Fel leverans :(

2kommentarer

I söndags beställde jag finaste klänningen från Nelly.com blev även en somrig losefit-tröja när jag ändå höll på. Dom är snabba på att leverera på Nelly måste jag påstå, för igår hade paketet kommit till posten. Så jag hämtade ut det i morse och upptäckte till min stora besvikelse att dom hade skickat fel klänning, BUMMER!

Den här klänningen hade jag beställt..


Men fick den här: (lite dålig bild, men....)
Båda är ju röda och i sammet, så jag förstår att det blev fel. Min tanke är att jag ska utnyttja detta tillfälle och använda den här klänningen i helgen och sedan skicka tillbaka den på måndag. JAA, så får man göra! Något positivt ska jag väl kunna få ut av att dom slarvade i min beställning?!
Den här tokrosa tröjan beställde jag också, Blir skitsnygg i sommar!


Nu ska jag skriva klart min hemtenta sen ska den skickas till Annie-Bannie för korrekturläsning, känner att det kan bli svårt för henne att ändra innehållet, men språkmässigt kan hon nog vara till hjälp då jag inte har något rättstavningsprogram inlagt i Word.


Puss på er!

2 kommentarer

Stina

22 Feb 2012 18:40

zandra.... Julen har varit ; )

Annie

22 Feb 2012 20:39

Nej, innehållet kan jag nog inte göra mycket åt, men stavningen kan jag allt ser över och referenserna med kanske! :-)

Kommentera

Publiceras ej