Förfest i fitness-anda!

2kommentarer

Igår det var det girls night out! Och temat på förfesten var träning. Vi körde med armhävningar, någon typ av show-off föreställning där man skulle visa sej på styva linan vem som klarade göra flest armhävningar. Att Ulrika vann den tävlingen kom inte som någon chock direkt, men vi utmanade oss alla att klara lite fler än det personliga rekordet.
Efter armhävningarna så var fitnesspasset igång, det följdes utav plankan, armbrytning och rörelser till bodycombat. Självklart så blev det lite singstar och dans också :)
Sen blev det krogen, jag körde med high-heels och ramlade inte en enda gång *stolt* Galen utekväll och jävligt roligt!


Idag vaknade jag klockan 7 och hade ont i huvudet som få! "Uschabuscha" tänkte jag när jag visste att vi skulle ut med skotrarna lite senare, så det var bara att försöka få i sig lite vatten och mat. När jag vaknade sen klockan 9 så var jag faktiskt ganska pigg och kände mej inte alls bakis när jag väl satt på skotern. Vilken underbar dag vi har haft i solen! Daniel och Jenni fick försmak för skoter-livet och blev sugna på att ta skoterkortet och skaffa en egen skoter. Jag håller tummarna att det blir så så jag har någon att köra med :D

Jag har haft en kanonhärlig helg och har faktiskt inte plugga något alls, trots att jag egentligen borde ha suttit djupt insjuken i anatomiboken. Men nu har jag laddat krafterna inför en ny skolvecka och nu jävla ska jag sitta från morgon till kväll i böckerna! Vill klara omtentan nästa lördag!


Hoppas ni har haft en bra helg!


Puss på er!

2 kommentarer

Stina

27 Feb 2012 13:59

ooh, synd för Ulrikas hår var i vägen! Hennes arm muskel är - skiit snygg!!:D:D men vilken råååå styrka Julia har!:D WOW:D grymt kul var det ; )

Julia

03 Mar 2012 22:33

Det vart en fitnessfest av det hela, men kulkulkul!! :-D

Kommentera

Publiceras ej