Funkar det nu?

2kommentarer

Gör ett nytt försök, fungerar det att kommentera nu?

Förra veckan beställde jag en dator. Jag hade hoppats på att leveransen skulle vara snabb, men det var den inte för datorn jag hade beställt att utgått ur sortimentet så dom erbjöd mej skyltexemplaret. Jag ville ju verkligen ha den datorn så jag tog den och fick 300 kronor rabatt (jag försökte med 500, men datorn var redan nersatt så det kunde dom inte gå med på) idag så har jag i alla fall tagit reda på att paketet befinner sej i Umeå, förhoppningsvis kan jag hämta det idag :)


Idag är det typ rekordkallt i hela Sverige. Vännäs hade 29 minus, Umeå hade 23 i morse, Jokkmokk hade 39 minus. Gud i hela himmelen, snoret fryser till is så fort man visar sej utanför dörren. Huvva! Idag blir det inomhus (helst hela dagen) tyvärr ska jag och jobba ikväll, men då får jag sitta i en varm bil iaf. Hade velat köra skoter imorgon, men jag ställer nog in det, inge roligt att köra i 20 minus.


Trevlig helg!
Puss på er!

2 kommentarer

stina

03 Feb 2012 13:21

yeeeh!



ehm.. ja.. jäävligt kallt! skulle träna idag.. men nöjer mig med en promenad till ica...!

Julia

03 Feb 2012 23:46

Nu funkar det!!! :-D



Ja alltså, fy och förruttnelse för denna kyla!!! Här i Växjö är det -20 nu, och alltså......jag finner inte ord för kylan i söder!!!! Jag föfryser!

Kommentera

Publiceras ej