God morgon...

2kommentarer

Och Hej träningsvärk. Känner ni till känslan när man är halvvaken på morgonen och kan inte för sitt liv förstå varför man har ont, i mitt fall i axlarna?! Den känslan hade jag innan hjärnan kom ikapp och förstod att det beror såklart på att jag tränade igår. No way?! ;)

Idag är det dan före dopparedan för mej kan man säga. Imorgon äre nämligen min födelsedag. Man kan ju tänka sej att efter snart 24 år längtar man inte till att fylla år igen, men det här året gör jag det faktiskt. Längtar inte till att bli äldre, men till att det ska bli Min dag :) Känner mej som en liten barnunge på nytt, men det beror nog på att mina förra födelsedag var det värsta tänkbara pga skäl ni nog kan dra er till minnes...

Hörni, jag tänkte bara tillägga en sak så ni vet hur jag känner: Att skriva grattis på facebook gills INTE. Facebook är så opersonligt så man kan lika gärna skita i det tycker jag. Min åsikt.

Nu ska jag ta mej upp ur sängen och få i mej lite frukost och sen påbörja läsningen. Vidare på agendan idag står jobb på kansliet, träning i form av gym, stan och systemet, baka tårta, sen blir jag bjuden på en tidig födelsedagsmiddag :)

Ha en bra dag.

Puss på er!

2 kommentarer

Annie

09 Feb 2012 19:53

Jag tycker också att facebook är såå opersonligt! Sen får man hälsningar av de som aldrig sagt grattis heller annars ;)

Stina

11 Feb 2012 09:57

höhö!;) Du sliter och letar designer, och jag bara klicka på länken ; ) tack!!:p haha

Kommentera

Publiceras ej