Jag ger upp!

0kommentarer

Som ni kanske har märkt så ändras designen flitigt på min blogg. Försöker hitta ngn som passar mej och ändra lite smågrejer, men blir ändå aldrig nöjd. Önskar jag kände ngn som är duktig med koder som kunde hjälpa mej, för jag har inget tålamod.

Kylan håller i sej i Sverige och idag stannar jag inne. Sitter och leker med mina nya, fina dator. Räddar bilder från min gamla burk. Vill börja ladda hem filmer och serier, men jag vågar inte, vågar inte använda piratebay pga virus-risken. Men om ngn vecka eller två så lär jag inte vara lika rädd om datorn längre, så då kan jag ju börja förstöra den succesivt ;P

Har nu äntligen lagt in bilderna från jul och nyår på datorn, så jag tänkte visa några:


Julmaten. Åt inte så mycket för jag hade precis blivit frisk från magsjukan som jag låg i två dagar innan jul.


Rickard och Daniel leker med ngt tändstål.


Julgranen. Som tagen från ett vykort.  Jättefin.


Får ni inte lite julstämning igen ;)


Jag och Eemy på nyårsafton i Stockholm. Det nyårsfirandet som inte blev riktigt som jag tänkt mej...


Vi bytte byxor med varandra :) Funny story.


Haha, vilka snyggingar.


Fler snyggingar ;P

Sådär, då vare slut på det bildspelet. Nu ska jag faktiskt slita mej från datorn och sätta mej med skolarbetet.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej