Jofama by Kenza.

1kommentarer

Nu har jag precis tävlat om en kenza9 på Jofamas blogg. Alltså alltså alltså, fatta hur överlycklig jag skulle bli om jag vann. Från den dagen jag såg den nya röda biker jackan så har jag varit frälst, jag vet att jag MÅSTE köpte den, men som fattig student så får jag spara några månader innan jag har råd. Håll tummarna att jag vinner!



Igår satt jag uppe till klockan elva och skrev på hemtentan om människans livsvillkor. Jag måste säga att när jag väl kom in i det så hade jag flyt och skrev på riktigt bra, så därför ville jag inte gå och lägga mej för jag vet hur lång tid det tar att komma till det där flytet. Idag blir det fortsättning följer på hemtentamen, ska träffa en klasskompis och diskutera frågorna lite, för vissa frågeställningar är så kluriga och kan uppfattas på många sätt...


Nu frukost!


Puss på er!

1 kommentarer

Bismillah <3

22 Feb 2012 15:07

vacker jacka :)

Kommentera

Publiceras ej