Long time, no write...

1kommentarer

Har inte haft varken tid eller lust att skriva något men nu ligger jag vaken och kan inte sova, så jag passar på att berätta om min födelsedag som var för en vecka sedan.

Det hela började med seminarium på dagen. Låt mej sammafatta det hela med att mina grupp gjorde sej till åtlöje, ett fiasko vart det och det är ingen underdrift. Vi hade missuppfattat uppgiften totalt, men vi lyckades ändå snacka oss till 3 poäng av 4, så helt bortkastat var det inte.

Julia kom förbi med en fin bukett blommor och några nya teer, dock hade hon missberäknat tiden nå hemskt, så jag var tvungen att stressa iväg på nästa event för dagen som var middag på Shanghai med Mamma, Åke, Mormor, Morfar och Lenita. Åt en underbar trerättersmiddag och avslutade det hela med chokladtårta hemma hos mej. Fick massvis med presenter och bara användbara grejer.

På födelsedagen fick jag miljontals med grattishälsningar och jag misstänker att inte ens hälften utav dom hade kommit ihåg det om det inte vore för att det står på facebook att man fyller år, men men, jag blev glad ändå för alla hälsningar.

På lördagen hade jag födelsedagsfest. Knytmiddag, då alla fick bidra med en liten del, dels för att jag har inte pengar till att bjuda 13-14 pers på middag och dels för att jag hade ingen lust att stå en hel dag att laga mat åt så många, så jag tyckte det var väldigt smidigt att göra på detta viset.

Vi åt middag, efterrätt och spelade sällskapsspel, under tiden intogs det en del alkohol och senare på kvällen gick vi till CoverClub och dansade och hade roligt. En helt fantastiskt kväll!

På söndagen fanns det minsann ingen tid för att vara bakis (men vilken tur att jag knappt var det då) klockan 14 var det dags att möta upp kursarna och plugga. Sen kom Gunilla och hämtade mej för det var middag i Röbäck med farmor, farfar och Janne och Linda. Blev även där firad för att jag hade fyllt år, mycket trevligt.

Då den här födelsedagen började närma sej för två veckor sen, så hade jag ångest ångest ångest! Jag ville inte fylla år och jag orkade inte ställa till med något kalas. Men allting ordnade sej till det BÄSTA! Jag måste nog säga att jag har haft bland dom bästa födelsedagarna i mitt liv, Lovley! Tack alla som firade med mej :D

Lite bilder:

Zandry på festdagen :)
Lite utav folket som trängdes in i min lilla lägenhet. Det dök upp några till efter middagen.
Min fina tårta ;)
HAHAHA, Julia med sina underbara tolkningar av bilder. (var ordet Apelsinjuice? egentligen)
Rökarna på ballan. John, Rickard och Daniel.
Jaa, okej! Jag erkänner, lite rund om fötterna blev jag, lite!
Karaoke är ett MÅSTE! Sen om det låter Hemskligt dåligt, det skit jag i! :P Kul äre.
GulleRickard tyckte nog att det såg farligt ut för Sara att stå och dansa där uppe (det var jag som lura dit hon såklart)


Slut på bildvisningen. Hoppas ni alla sover gott i era sängar, jag ska försöka få en dejt med John Blund innan klockan ringer.

Godnatt

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

20 Feb 2012 20:10

Kul bilder :-D Den där lila alltså....gillar den skarpt!

Fint att du hade en bra födelsedag! Deet har du förtjänat! :-)

Kommentera

Publiceras ej