Rött elr beiget?

3kommentarer

Vilken färg gillas bäst på läpparna, röd eller beige?

 

Har haft en grymt tråkig kväll, men har inte orkat ta mej ut ur lägenheten pga kylan. Så jag har sett på melodifestivalen till Julias förtjusning. Måste lägga en liten snabb kommentar om kvällens bidrag: Värdelöst! Den ena var sämre än den andra, så hemskt! Men om jag skulle bli tvingad att lyssna på någon utav låtarna igen så skulle jag välja Euphoria med Loreen. Sen så gillade jag att Dead by april gick vidare bara för att det är hårdrock :) men låten var sådär tycker jag.
 
Tänkte kolla lite på Million Dollar Baby, sen blir det tidig kväll och ännu tidigare morgon imorgon bitti, börjar nämligen jobba kl 7. Blir spännande och se om jag vaknar när klockan ringer.

God natt

Puss på er!

3 kommentarer

Anonym

05 Feb 2012 10:58

Röda, helt klart!

Stina

06 Feb 2012 14:48

beige!

Myzan

06 Feb 2012 16:20

Rött passar dig väldigt fint! :)

Kommentera

Publiceras ej