Skotertur med brorsan.

1kommentarer

Trots snöstormen igår så vågade jag och brorsan oss ut med skotrarna. Första åket i år, egentligen är det fy skäms att jag inte har farit ut tidgare, men det har varit annat på tapeten också är det inte så lätt att fara ut i vischan med 25 liter bensin utan bil... Men nog med bortförklaringarna, nu är första åket gjort och fler blir det förhoppningsvis redan nästa helg.

I och med att jag inte har kört skoter på cirka 1 år så är jag rätt ovan och tro mej det känns idag. Träningsvärk i ryggen, benet och rumpan. Sjukt va jobbigt det kan vara att köra skoter. Blev en kort tur igår dock, pga vädret, men lika bra det för jag hade nog inte orkat en meter längre ;)


Grilla korv, det är det bästa!
Rickard körde skotern till höger och jag körde min röda älsklingspluttegulligull ;)

Nu ska jag gå ner i tvättstugan och vika tvätt, kul.


Puss på er!

1 kommentarer

Julia

20 Feb 2012 20:12

En skoterdag med bror, sååå mysigt :-)

Kommentera

Publiceras ej