Uppe med tuppen!

1kommentarer

Igår var Julia här på en kopp te. Hon är alltid så himla frågvis och ibland kan man tycka att det är aningens påfrestande (för jag lovar, frågorna tar Aldrig slut!) Men igår var det bra, hon fick mej att börja prata om hur mina pluggdagar såg ut och när jag räknade upp steg för steg hur dagen såg ut så insåg jag att en förändring krävs. Då frågade hon hur en dag Borde se ut. Och jag la upp det för henne, timme för timme.

Idag satte jag förändringen i verket.
07:50 Frukost
08:00 Plugg
09:30 Buss till universitetet
09:45 Plugg med kursarna
11:30 Hem och käka lunch.

Helt otroligt vad bra det känns. Har gjort hur mycket som helst och klockan är bara 12. Fan va värt! Tack Julia för att dina oändliga frågor fick mej att stanna upp och tänka.

Nu ska jag käka lunch, sen blir det lite mer läsning i omvårdnadsorienterad kommunikation och sen vidare till gym och simning.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

08 Feb 2012 20:33

Åh! Jag blir alldeles varm i själen! Så kul att jag fick dig att tänka till :-D Jag kanske ska sadla om till Livscoach eller någonting.......? ;-) Frågor är bra! <3 ;-)



Snygg design förresten!!! Skitsnygg faktiskt! :-)

Kommentera

Publiceras ej