Åå denna väntan!

0kommentarer

Känns typ som att jag väntar på ett dödbesked: kommer jag leva åtta veckor framöver, eller kommer jag vara död? Det är frågan.

Läkaren skulle ringa mej idag kl 14:30 och då får jag veta om jag har körtelfeber eller inte. Men faktiskt, dom här två dagarna har jag känt mej mycket bättre. Och jag började käka penicillin igår, det verkar bra mot bacilluskerna i halsen tycks det som.

Tenta om tre timmar. No comments!

Imorgon äre fredag, dagen som vi alla längtar till hela veckan. Imorgon är det vampyrafton med min Babe. Vampire diaries har haft uppehåll ett tag, men nu har vi sparat ihop hela tre avsnitt att plöja igenom. Kommer bli Lovley med andra ord, under förutsättning att Lenita vågar ha mej på besök, trots bacilluskerna. Hoppas.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej