God morgon!

0kommentarer

Helt otroligt att jag vaknade av mej själv 8:40 idag. Fast med närmare eftertanke, inte alls så jävla otroligt med tanke på att jag gick och la med 19:30. Haha! Men jag satt i fotöljen efter att ha avnjutit middag och ögonen blev tyngre och tyngre, till slut kunde jag inte hålla emot längre så jag tyckte det var bäst att lägga sej. Sagt och gjort. Vaknade dock 22:30, men jag kunde somna om igen.

Igår var en hektisk dag. Sprang från föreläsningen för att hinna med tåget. Sprang hem för att hinna byta om, äta ngt och springa till bussen. Vidare upp på Iksu och även där hade jag tidspress, slängde av mej ytterkläderna och kom sent till bodypumpen, snacka om adrenalin jag hade i början på passet. Det var nog allt det här som bidrog till tröttheten;)

Idag är jag utvilad. Ska ta mej in till stan och spendera lite pengar hade jag tänkt. Sen ska jag träna ngt på Iksu, kanske blir simning eller gym, icket bestämt än.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej