Jag ska aldrig mera spela wordfeud.

2kommentarer

Varför? För jag hittade just en app på AppStore: Wordfeud helper. Den hittar dom mest poänggivande orden baserat på vilka bokstäver man har. Alltså fuuuusk!! Jag har inte provat appen själv och tänker inte göra det heller. Det känns inte roligt längre att spela när man inte kan vara 100% säker om den andra har rent mjöl i påsen.

Idag har jag plockat bort julen och tagit fram året-runt-sakerna, jäklarns va tomt det blev. Och jag känner att jag skulle vilja göra en storrensning i garderoben och alla skåp, men jag måste försöka ägna all ledig tid till att plugga. För närvarande går det inte jättebra så jag har bestämt mej för att gå till bibblan i morgon dör att få ngt gjort.

Saknar dej A

Puss på er!

2 kommentarer

Annie

04 Jan 2012 19:48

Jag kan på mitt heder och samvete säga att jag INTE fuskar. Blir inte roligt att spela då ens! anniebrakstad heter jag om du ändå får för dig att spela - med de som spelar fair play! Puss!

Jewlia

05 Jan 2012 18:49

Jag kan ju inte ens ladda ner appar! Jag fubbar INTE! :)

Kommentera

Publiceras ej