Tack för idag, slut för idag.

1kommentarer

Kul att det var så många som kändes igen sej i mitt föregående inlägg, hade iofs inte väntat mej ngt annat men det var roligt att ni delade med er.

Nu har jag suttit och pluggat hela dagen. Modellstudier och dissekering i Biologihuset på dagen. Tog en liten paus och for och handlade, sen återgick jag till studierna och har suttit fram till nu. Varför kan jag inte vara såhär flitig alla dagar? Då hade jag klarat tentan galant... Men jag ska ändå tro på mej själv, jag ska klara det! Jag är bra! Och jag gör mitt bästa! (Positivt tänkande kommer man långt med)

Nu har jag avslutat för dagen. Blir mys i soffan resten av kvällen.

1 kommentarer

Annie

12 Jan 2012 22:12

Usch för dissekering! Och du har dina upp och nedgångar. Jag tror på dig! Blir spännande och se hur MIN studiemotivation är nu efter en termins praktik, har ju inte behövt plugga nåt alls, knappt. Iih!



Kram!

Kommentera

Publiceras ej