En dag i Anatomins tecken.

0kommentarer

Idag har jag suttit med anatomiboken. Betat av nervsystemet. Jag kan inte allt, det ska erkännas, men jag tror att jag kan tillräckligt i alla fall. Ska bara lära mej kranialnerverna utantill, sen så får det räcka. I morgon går jag vidare i boken, nästa anhalt får bliiii......... huuuum?! Ska vi säga Medicinsk terminologi och Basal cellbiologi? Det absolut tråkigaste i hela boken, men gör jag det nu så får jag det bortstökat. Japp, vi säger så! Imorgon blire terminologi och cellbiologi.

Nu har jag ganska precis ätit middag med mammsen och Åke. Grillad kyckling, sallad delux och Emys goda currymangosås. Muuuuuums! Och till det lyxade vi till det ännu mer med ett glas rosé. Är det sommar så är det!!





 
 
Jag har faktiskt suttit ute heeela dagen idag. Finaste vädret. Jag bättrar på brännan ;) Imorgon bär det nog iväg in till Umeå. Ska hoppa (springa) några ärenden. Kanske eventuellt får vi med oss en brutta påvägen tillbaka ;) Hoppas.

Nu ska jag gå och sätta mej till ro i tevefotöljen och pilla naveln lite.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej