En sväng på maxi

0kommentarer

Idag skiner solen, fastän det är väldigt blåsigt! Jag har precis varit på maxi och handlat. Och nu är det en limpa i ugnen på väg att gräddas.

 

Såhär ser jag ut idag. Vadan mössan?! Jamen, det var hemskt blåsigt som jag sa, så när jag kom hem hade jag brain-freeze, så den fick värma skallen ett tag :)

Oooh, jag beställde massvis med kläder igår, från Nelly.com och sportamore.se. Jag blev tokkär i den vita blusen som jag visade igår, men när jag skulle beställa den så försvann den, jätteledsen blev jag. Men blev lite annat kul och massa nya träningskläder som jag hoppas ska passa. Är mycket roligare att träna om man har en snygg outfit, eller hur?! ;)

Nu har jag laddat hem skype och ska försöka skypa med Stina sen, så jag får se hennes vackra nuna och den lilla valpis-skiten.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej