Från nordmalingsmarknaden.

0kommentarer

Hittade lite grejer på marknaden i alla fall, men eftersom att jag har en väldigt lätt plånbok numera så fick det räcka med det lilla ;)

 
Blev ett mönster till en poncho, som jag ska fråga farmor om hon vill sticka åt mej. Vet dock inte i vilken färg jag vill ha?! Kanske kakigrön?
Sen köpte jag "förkylnings-honung" Eucalyptus, det rensar näsan bara man luktar på den, mycket god.


Väldans fin ring. Den är gjord av en silversked. Riktigt kul. Jag ska försöka bli bättre på att använda ringar och den här kommer nog användas ofta, gillar den jättemycket!

Det var allt, ganska lite ändå, men otroligt hög kvalitet på allt, inte sånt här vanligt skräp som man oftast kommer hem med från marknader. Jag lovade mej själv att jag inte skulle köpa en handväska för typ 100 kronor (som jag uteslutande alltid gör på marknader) och jag köpte ingen heller. Jag ska börja bli bättre på att köpa kvalitetsgrejer hädanefter.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej