Godmorgon

1kommentarer

Eller ska vi säga god dag? Men jag har typ sovit till nu och nu sitter jag och slökolla på simning. Älskar att OS är igång, så himlarns spännande. Anledningen till att jag sov länge var inte pga av simningen, utan det var för att jag sov typ 4 timmar igår när jag kom hem från stranden, Smart? Det förstörde hela min dygnsrytm, men jag var så himla trött av någon outgrundlig anledning.

Men nu är jag uppe, pigg är jag inte, men uppe. Idag ska jag städa, diska och kanske tvätta (om det finns någon ledig tvättid). Sen blir det nog gym ikväll. 



Puss på er!

1 kommentarer

Stina

29 Jul 2012 21:16

Och plugg..!!;) efter imorn o några dagar.. Kanske i helgen, då ska jag börja plugga kompletteringen:p

Svar: Plugg sätter jag igång med idag, men kände att jag var tvungen att röja först för att få plugg-ro ;P Aha, komplettering, var det den du höll på med när du bodde här?
Zandra

Kommentera

Publiceras ej