Hejdå Gävle

1kommentarer

Då var den här festivalen över. Såhär med facit i hand så ska jag erkänna att jag är ingen festival-människa. Jovisst, det var skitroligt, men jag orkar inte hålla igång helt enkelt. Men jag vet vad knepet är: börja dricka så fort man vaknar fast jag har inte riktigt det psyket. Om det blir fler festivaler för min del så måste jag träna upp mej helt enkelt;)
 
Nu sitter vi i bilen påväg hem till Umeå och tydligen så FÅR jag inte åka hem, utan jag ska gladeligen med till Vännäs för ännu mer festande. Det är nämligen Vännäs-dagarna i helgen. Men om Zandry vill hem å sova då?! :/ Tja, vi får se hur det blir nä vi närmar oss Västerbotten:)
 
Jag lever.
 
Puss på er!

1 kommentarer

Julia

08 Jul 2012 13:15

Välkommen hem :-D Vi ses i veckan?!

Kommentera

Publiceras ej