Invigningarna i OS i London.

2kommentarer

Igår satt jag och Julia uppe och kollade på os invigningen. Den var mäktig faktiskt, det var kul att se Englands historia växa fram på stadion (om det nu var det det skulle föreställa ;)) Och kul att se alla länder marschera in med deras flaggor. Men det värsta jag har sett i hela mitt liv.... det var när någon anhängare till tyskland (vet inte vem det var) stod och heilade i publiken. INTE okej!! Usch! Jag var i chock!

Men trots det var det en jättetrevlig invigning, dock något utdragen, men ja om närmare 200 länder ska marschera in på stadion så kan man ju förstå att det tar tid. Idag är OS igång. Jag har sett simning (såklart!) Och hör och häpna Michael Phelps var nära att missa finalen på 400 medley, 7 hundradelar ifrån att inte gå vidare från semi. Skärpning får vi säga till han!

Nu ska jag fara till Bettnäs och sooola! :)


Bild från när jag skulle på date ;)

Puss på er!
Os invigning,

2 kommentarer

Annie

28 Jul 2012 19:12

Ja, skärpning på han!

Hur gick dejten? ;)

Svar: Eller hur, det var rent stötande!
Jodå, det gick bra, vi hade jättetrevligt. kom hem halv två på natten ;) Hur är det med dej Annie? :)
Zandra

Annie

28 Jul 2012 22:33

Och där gick ju inte det loppet alls bra för Mr. Phelps! Hoppas han gaskar upp sig till nästa simning!

Vad trevligt, låter ju som att det blev lyckat! :-) Allt är bara fint här, trött efter att ha jobbat. är schemalagd tom. torsdag, sen får vi se hur det blir! Lite ledigt skadar ju inte heller, men pengar behövs ju när man är student! Annars försöker jag njuta av sommaren när den visar sig :) Hur är allt själv? Har du opererat knät?

Svar: Nä, det är alltid skönt med lite extra cash. Det är bara bra med mej, lite tråkigt dock att bara gå hemma pga sjukskrivningen, men jag försöker hitta på saker ändå :) Det är låret på "det korta" benet som jag har opererat.
Zandra

Kommentera

Publiceras ej