krympling

1kommentarer

Jag känner mej verkligen mer handikappad än någonsin och det har bara gått 1½ dag. Herregud, 5 veckor kvar. Hur ska detta gå? Jag kommer formligen krypa ur skinnet innan detta är över, men som mamma sa: läkarens rekomendationer kan man alltid tumma på. Så det som är 5-6 veckor, kan nog lätt bli 4 veckor om jag har tur :) Vi håller tummarna.

Idag har jag gjort nada. Har faktiskt bara legat på soffan och sett massvis med meningslös tv. men smärtan börjar lägga sej nu, så imorgon ska jag ta mej upp och börja plugga, inget sommarlov här inte :( Men nu är det baskemej tredje gången gilt för anatomin, så den här gången SKA det gå! Det måste gå!


En blogg utan bilder är en tråkig blogg, därför får ni en arkivbild från Luleå förra sommaren, då jag var där och hälsade på Malin. Har inte så mycket mer roligt att bjuda på för dagen, ledsen.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

11 Jul 2012 08:17

Vi gör som mamma Lena säger förstås, och tummar på ;-) Men det ska ju kännas bra också!

Kommentera

Publiceras ej