MISSÄR Å DET GRÖVSTA!!

2kommentarer

Jag och Daniel tog motorbåten ut för att möta dom seglande människorna. För dom hade liksom hållt på sedan 14 i eftermiddag. Tja, en tur som borde ha tagit 2-3 timmar har nu tagit över 6 timmar! Mygoood! Jenni blev less och var kissnödig, så vi skjutsade henne tillbaka till land.

Det var vackert väder så jag passade på att fota med min telefon. Alltid när jag har uppe telefonen nära vattnet så håller jag alltid lite extra hårt om den, så även idag. Och Daniel saktade ner närmast bryggan, men upptäckte att han hade saktat ner för tidigt och drog på gasen igen...... och det var det sista jag såg av min Iphone! Den hoppade ur handen på mej och gled efter relingen på båten och pluuuums ner i vattnet.

Min iphone ligger på havets botten i detta nu. HAHAHA! Jag kan inte annat än skratta åt missödet. Å Daniel som fick skuldkänslor var beredd att hoppa i och leta efter den. Gulligt tänkt, men relativt lönlöst.

Så hur nås jag för tillfället?? Jag vet inte. Inte alls, I guess! ;D

Puss på er!

2 kommentarer

Stina

15 Jul 2012 22:21

Neeeeeeeeeeej!!!!!! ;( jag får ringa din mammas mob imorn! Kram

Svar: Do it! ;)
Zandra

Julia

15 Jul 2012 23:03

Kattastrof!!!!!! Jag vill ju prata med dig! Vill, vill, vill. Jag har lagt mitt papper med naglarna du ritade på ett allt för bra ställe. Hittar det inte :-( Hur var det nu??

Åhhh. Hoppas det löser sig. Jag vill prata med du

Svar: typiskt dej:P jag kan ändå inte förklara över telefon, så du får helt enkelt använda det du minns. Vi får höras när jag har skaffat en ny telefon :)
Zandra

Kommentera

Publiceras ej