Nehe, om man ska gå och lägga sej kanske?!

0kommentarer

En TUFF dag på jobbet! Fattar inte varför det alltid ska vara jag som jobbar när allting går snett, jag är otursförföljd verkar det som. Hur som helst, när jag kom hem så ville jag bara dra täcket över huvudet och glömma dagen/kvällen, men jag var ju tvungen att packa. Jag tog en kopp kaffe, MY MISTAKE, nu är jag piggare än någonsin.

Jaja, men nu har jag iaf packat ner min allra rockigaste outfit, jag har dock inte så mycket svart och nitar i min garderob längre, those times are long gone. Men jag lyckades leta fram lite som inte var rosa och blommigt iaf. Det blir nog bra. Jofama-jackan gör susen och den är självklart med :)

 
Min älskade jacka som jag inte går en meter utan ;)

Nu ska jag försöka sova trots piggheten. Vi ska åka kl 8 imorgon, så lite skönhetssömn på det här kan behövas. För jag känner att det kommer bli långa nätter :)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej