Olika

1kommentarer

Due date (filmen jag såg igår) var sämst! En sån här film som man bara blir irriterad på. Nä, den rekomenderas INTE! Dock såg jag Mamma mia efteråt och den är alltid sevärd. En riktig måbra film.

Idag har jag varit med pappa. Vi har varit hos farmor och farfar, jag har tvättat min skoter och lagat min cykel. Därefter for vi och storhandlade och fyllde upp mitt kylskåp, ack så nödvändigt! Nu ser det ut som att det bor någon på sjukagatan igen. Följde med pappa hem och fick lite middag. Senare ska jag försöka få med pappa på en tur med kajakerna, men jag anar att det kan vara ett misson impossible, men skam åt den som inte försöker ;)

Puss på er!

Ps. jag har inte skaffat någon ny telefon än, men mitt vanliga nummer fungerar att ringa och smsa till, så nu kan ni bryta tystnaden ;)

1 kommentarer

Julia

23 Jul 2012 18:51

Plötsligt händer det. Både när det gäller pappa och min blogg.

Svar: Pappa var extremt svårövertalad... men kul med ett inlägg, det var inte igår.
Zandra

Kommentera

Publiceras ej