Redo

1kommentarer

Gokväll. Nu är jag nyduschad och redo för operation. Det stod på broschyren som jag fick att man skulle tvätta sej med tvål upprepade gånger på stället där man ska operera sej, så nu är det gjort, inga infektioner ska komma att störa min läkningstid här inte :)

I torsdags på festivalen förfestade vi i en turnebuss typ. Sjukt roligt, träffade jättemånga härliga människor. Bland annat en norrman som hette Jan Björnar, haha Björnar. Skit roligt, eller?! Sen så var det en kille som fattade tycke för mej, men innan han vågade lägga in stöten så frågade han Daniel "Är det okej om jag stöter på din syrra?" Visst, sa Daniel, men du är ändå ingen chans. HAHA, ack så rätt han hade. Men killen i fråga kom ändå fram till mej och berättade det hela och frågade om han hade någon chans och jag hade i mage att säga som det var "Nej, det har du inte" Så jag lindade in det och sa "Du får väl prova" Tror dock att killen tog det som ett Nej, för sen pös han och jag såg inte mer av han under kvällen.

En annan kille frågade mej "Säg mej, varför är du ensam?" Vadå ensam? Men han menade varför jag inte hade någon pojkvän. Vafan svarar man på det? Jag svarade att det var för att jag hade en defekt och pekade på min vänstra fot. Vadå, sa han då, en gul fot?! (för protesen är lite missfärgad) men när jag sa att jag hade protes så verkade han inte alls tycka att det var något konstigt med saken och insisterade på att bjuda ut mej på middag. Så så blev det... efter det gick Daniel undan med han och varnade honom för vad som skulle hända om han var oschysst mot hans lillasyrra. Vi får se om han håller sitt ord och bjuder ut mej, eller om Daniel skrämde iväg han också ;)

Brorsan vill väl, tar hand om syrran i vått å tort. Den som sårar lillasyster ligger inte överst på Daniels inne-lista direkt.

Pose-arn ;) Godnatt!


Inside i'm a mess by someone before

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

09 Jul 2012 18:17

Sååååååååååååå fint!!!!!! :-') Finfin bror!!!!

Kommentera

Publiceras ej