Reserv med villkor.

1kommentarer

Man kan ju bli less för mindre. Aldrig kan det blåsa medvind i mitt liv. Tur, det existerar inte i min värld.

Antagningen kom idag. Jag möttes av beskedet Reserv med villkor. Det innebär att jag är första reserv om jag klarar min jävla fucking anatomitenta. Jag som hade sökt om att få dispens för att få börja ändå, men den verkar ha fått avslag. Det blåser stark motvind just nu, men jag ska ringa nästa vecka och höra varför jag inte fick dispens, jag som hade det BÄSTA ansökan.

Nåväl. Nu ska jag se Toy story 3. Sen blir det i rymden finns inga känslor. Filmkvällen har startat!



Fina jag från min bal för 4 år sen. (Shiit, tiden går fort.) Har inga nya bilder att ladda upp nu, så det blir en tripp längs minnenas stig :)

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

13 Jul 2012 15:32

Bra! Nu har du press på dig att du måste klara den. Gör du det då? Självklart! :-) Inga tvivel från min sida i alla fall.

Kommentera

Publiceras ej