Sleepover

1kommentarer

Igårkväll blev det inte riktigt som jag hade tänkt mej. Efter träningen skulle jag hem och duscha och slappa, istället tyckte Lenita att vi skulle grilla för det var så fint väder. Så planen ändrades. Men innan vi var ute med korvar, maschmallows och pinnbröd så hann vädret ikapp oss kan man säga... tunga, svarta moln fulla med regn var påväg mot oss. Men vi lät inte regnet förstöra våran grillning utan vi tog oss var sitt paraply och väntade ut regnet och efter regn kom solsken. Mys var det faktiskt. Grannarna kom ut en efter en på sina balkonger och tittade på galenskaparna (vi) som grillade i spöregn ;D

Det gick inga bussar när jag skulle hem igår, så jag fick slagga på Lenitas soffa. Imorse vaknade vi och började dagen med vampire diaries och eftersom att jag hade träningskläderna på mej sen igår så for jag och tog ett gympass innan jag for hem och hoppade in i den efterlängtade duschen ;)

Nu sitter jag här, har precis målat naglarna och ska se på lite how i met your mother, i lugnan ro. Sen ska jag fixa till mej lite och sen fara på dejt! Shiiit, jag gör Aldrig sånt, aldrig! Så jag är lite nervös, samtidigt som det ska bli kul. 

Japp, det är min eftermiddag/kväll.

Puss på er!

1 kommentarer

Annie

25 Jul 2012 22:49

Låter spännande med dejt! :-D

Svar: Ja, det var det, men alltid lite nervöst ;)
Zandra

Kommentera

Publiceras ej