Soliga kvillskär

0kommentarer

Japp, jag är fortfarande kvar i stugan. Börjar få lite lappsjuka nu faktiskt. Fast, faaaaast, Lenita är ju här nu, så nu har jag någon att skvallra med. Vi har legat och solat hela dagen och bara njutit av den svenska sommaren när den är som bäst. Tanken var att vi skulle plugga, men sanningen ska säga att det är extremt svårt att koncentrera sej på inlärning när det är gassande sol och man vill heller inte sitta inne när det är så här strålande väder. Dilemma!

Jag har nästan bestämt mej att jag ska börja använda protesen nästa vecka, fast läkarna säger NEJ. Men jag orkar inte hoppa nå mer på kryckorna, orkar inte. Tja, vi får se hur jag gör helt enkelt. Men jag ska nog in till stan på lördag eller söndag. 

Nu ska jag återgå till min trevliga blondin, Lenita ;)


En bild på havsviken här i stugan.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej