Sömn, plugg och träning

1kommentarer

Svårt att sova i natt också och jag hade bestämt att jag skulle vakna 9:20 (utan att väckas av väckarklocka) Hör och häpna, 9:24 vaknade jag. Snacka om att ha bra tidsuppfattning. Skulle se Vampire Diaries, men jag somnade om, skämms på mej! :P

Nu har jag sett simning, ätit frukost och är redo att börja dagen. Idag blir det plugga för hela slanten, skelettet och musklerna ska traglas in. Sen ska jag fara och handla ingredienser till att baka bröd, mums. Jag får se om det blir något gym idag... kanske.

Var på gymmet igår, körde bänk, var toook-svag, kändes inte alls nå kul. Mitt långsiktiga mål är att ta 50 kg och det är lååångt kvar ;P Men jag börjar få in tekniken nu och jag tror att när man har den så är det lättare att lyfta tungt. Jag vet att 50 kg inte är så mycket, men det är lagomt för en tjej i min storlek och vikt, tycker jag. Vågar inte säga hur lite jag lyfte igår, pinsamt lätt ;P Men som Örjan sa, förut hade jag problem att bara lyfta stången... så jag är på god väg mot mitt mål. Jaja, nu ska jag sluta pladdra.


Dags att öppna anatomi-böckerna.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

30 Jul 2012 13:33

Jag har också haft problem att sova. Inatt var andra natten i rad som jag låg typ 4 timmar och bra vred och vände på mig. Man kan bli tokig för mindre. Det går nog över när åskan gjort sitt :-)

Bra dag för plugg hördu. Och Vet du? Med lite kämparglöd klarar du 50 kg, och det har du ju! :-)

Svar: Vrida och vända är det värsta! Lika bra att kliva upp en stund då. Kan va en bieffekt...
Mja, krävs nog lite mer än kämparglöd för att orka 50 kg, men den hjälper mej på traven iaf.
Zandra

Kommentera

Publiceras ej