Trött Zandra

1kommentarer

Igår tog jag fram pluggrejerna. och mamma som älskar att strukturera och domdera skulle självklart komma och lägga sej i. Kl 19 satte jag igång med plugget och med mammas hjälp så slutade jag inte förens 23!! Vi började upptäcka att det lästes fel flertal gånger så därför blev det sänggång, men när man pluggar sådär sent så är det svårt för hjärnan att sluta tänka. Jaag läste bok i en halvtimme, sen släckte jag lampan och allt jag kunde tänka på var Diencephalon, Corpus Callosum, Mesencefalon och massvis med andra strukturer i hjärnan.

Idag är jag trött. Känns inte som att jag har fått en enda blund i natt. Typiskt. Snart kommer Jenni B hit. Hon, mamma och Åke ska segla hem en segelbåt som dom har köpt i husum. Jag får inte följa med :( Va ledsen jag blev. Istället ska jag sitter här å glo på Simon (Jennis lillebror) lär ju bli skitskoj, eller....?

Ska åtminstone repetera nervsystemet idag. Nu känns det faktiskt kul att plugga när mamma har sparkat igång mej. 


Lite utav det jag håller på med nu, för den som ä intresserad ;P 

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

15 Jul 2012 14:17

Way to go Mami :-D Rid på vågen nu....

Kommentera

Publiceras ej